Kategorie
Perfumy

Recenzja Chloe L’Eau

perfumy Chloe L'Eau
Francuski dom mody Chloe został założony przez projektantkę Gaby Aghion w 1952 roku urodzoną w Aleksandrii w Egipcie. Aghion przeniosła się do Paryża w 1945 roku, gdzie zbudowała własną markę. W tym czasie połączyła siły z Jacquesem Lenoirem, formalnie zarządzającym biznesową stroną firmy, dzięki czemu bez przeszkód mogła wyłącznie realizować kreatywny rozwój Chloe.

Aghion jest powszechnie uznawana za twórczynię modowej frazy i koncepcji Pret-A-Porter (gotowy do noszenia). W kontraście do sztywnej, formalnej odzieży szytej na miarę, oferowanej przez projektantów couture z lat 50-tych. Gaby Aghion zdecydowała się stworzyć do codziennego noszenia, miękkie, dopasowane do sylwetki ubrania z luksusowych tkanin, przeznaczone do zakupu „poza szafą”. Była to wówczas rewolucyjna i wyznaczająca trendy koncepcja w modzie, a także długotrwały motyw w branży modowej.

W 1966 Karl Lagerfeld jest głównym projektantem, a Chloe staje się jedną z symbolicznych marek lat 70-tych. Wśród jej klientów: Jackie Kennedy, Brigitte Bardot, Maria Callas, Grace Kelly i Begum Om Habibeh Aga Khan. Pięć lat później otwiera się pierwszy butik Chloe przy 3 rue Gribeauval w Paryżu. Powstają perfumy, od tytułowej wody Chloe po najnowsze zapachy Chloe L’Eau i Rose Tangerin.

Pierwsze perfumy dla kobiet wprowadzone na rynek w 1975 roku, były trwałym kobiecym klasykiem. Chloe Narcisse osłodziła mieszankę na lata 90-te. Francuski Maison zachował współczesny urok, wprowadzając nową wersję wiele dekad później. Po raz kolejny francuski dom mody celebruje kobiecą elegancję, wypuszczając na rynek nowy flanker Chloe Eau de Parfum z 2008 roku, a następnie kilka wariacji: L’Eau de Chloe (2012), Chloe Eau de Toilette (2015), tym razem z kwiatowym bukietem w jasnym koralowym różowym opakowaniu.

Kompozycja perfum Chloe L’Eau Eau de Toilette oferuje luksusowy bukiet róż sublimowany pięknymi, żywymi magnoliami i opowiada historię olśniewającej, nieskrępowanej kobiety. Odkryta na nowo pachnąca sygnatura tego wspaniałego domu oddaje wyjątkową świeżość i esencję odważnej kobiecości w harmonii z naturą.

Tę kompozycję mieszczą flakony o pojemności: 30, 50, 100 ml
Jest to dzieło perfumiarzy: Sidonie Lancesseur i Michela Almairaca
Linia głowy: grejpfrut, róża, liczi
Akord serca: róża turecka, magnolia
Nuta podstawy: mech dębowy, bursztyn, cedr, piżmo
Twarz kampanii reklamowej Chloe L’Eau: Haley Bennett
Reżyser spotu filmowego: Stephanie Di Giusto.